petak, 25. studenoga 2011.

Krem juha od buce sa šafranom

Nova sam na blogu, i to na nagovor vec nekoliko osoba da pocnem pisati i stavljati svoje recepte. Sad vidim da je ovaj mjesec tema safran. Odlucila sam se  na bucu i safran. Vec imam nekoliko varijacija s bucom,jer naprosto s njom se mogu kombinirati svi zacini.

Dva posta prije sam vec radila krem juhu od buce,al bez ovoga zacina i mogu reci da joj safran daje posebnu notu. Nadam se da ce vam se ssvidjeti ova kombinacija.


Sastojci za 4 osobe :


  • 1 srednja hokkaido buca
  • 500 ml povrtnog temeljca
  • 40 g maslaca
  • 1 srednja glavica luka
  • 2 jusne zlice kiselog vrhnja
  • sol, papar
  • javorov sirup
  •  šafran



Oguljenu bucu isjecite na komade,mozete na ovakve vece,a i na manje. Luk ocistimo i stavimo ga pirjati dok ne bude staklenast, dodamo bucu i pustimo da se sve pirja. Nakon jedno 10ak minuta dodamo povrtni temeljac. Ostavimo 20-25 minuta da se kuha.
Sa stapnim mikserom ispiriramo,zacinom sa solju ,paprom, javorovog sirupa za okus.(mozete i sirupom od bazge,jedanput sam ga zabunom stavila,al takoder se pokazala kao odlicna kombinacija) Po okusu dodajemo kiselo vrhnje,ja sam stavila 2 jusne zlice,ali svakom prema njegovome okusu.
Krem juhu od buce sa nesto mljevenog  šafrana pospemo. List persina dodamo za serviranje.

2 komentara:

  1. Veliko zadovoljstvo da se naša blogo sfera širi i da si nam se odlučila priključiti s ovako finom juhicom.
    Hvala

    OdgovoriIzbriši
  2. nisam obožavatelj buče, ali mislim da bi šafran mogao biti dobra kombinacija i lijepo obogatiti ovu juhicu

    OdgovoriIzbriši