utorak, 3. siječnja 2012.

Pita Zeljanica

Prica o piti zeljanici je zapravo krenula tako da moj tadasnji decko,a danasnji suprug, mi je lijepo porucio da nece doci kod mene dok ja ne naucim raditi pitu...ahhahaha... to je jedna mala anedogta. Tada sam rekla svojoj mami da zelim nauciti raditi pitu. Za mene je to prvo izgledala nemoguca misija ,ali na kraju je to bilo tako jednostavno. Ja stvarno najvise volim zeljanicu. Sebi uvijek sama napravim sir. Stavim tri litre mlijeka da prokuha i ako se ne pocne odmah sgusnuti dodam malo octa i 2 kisela jogurta. Stavim u sterlinu krpu zamotam i ocijedim.






Recept:
oko 600-700 g glatkoga brasna
1dcl ulja obicnoga
mlake vodi
soli

Nadjev
600 grama blitve
pola kg svjezega sira
1 kiselo vrhnje
3jaja
malo soli





Tijesto trebamo zamijesiti i ostaviti da malo ostoji,razvaljati ga tanko koliko god mozemo. Meni uvijek ide preko cijeloga stola priblizno 2metra stol,al ispane malo manje od toga.

Stavite nadjev zamotate pitu i stavite u protvan da se pece jedno 45 minuta na 240 stupnjeva. Al to sve ovisi od pecnice do pecnice.

2 komentara:

  1. iako znam razvlačiti tijesto, ovakve nadjeve nisam radila, obično punim samo sirom ili nešto drugo, jednom ću isprobati i ovako

    OdgovoriIzbriši
  2. meni je ta najdraza,pa tako radim...inace radim samo sir,krompir, buca..il cak od kuhanih krumpira :-)

    OdgovoriIzbriši