subota, 7. travnja 2012.

Rolada od spinata i lososa

Evo i mene  nakon duzeg perioda izbivanja s neta. Uredno sam Vas curke pratila,al jednostavno nisam nikako uspijela nista postati.
Dok moja curica spava,imam jos nesto vremena da s Vama podijelim ovo savrsenstvo od rolade s spinatom i dimljenim lososom. Iskreno i sama nisam vjerovala da ce mi tako super uspijeti za prvi put. Stoga sam jako ponosna na sebe ,a nadam se da ce te je i vi probati.
Recept:
200 g dimljenog lososa tanko narezanog
200 g sirnog namaza s zacinskim biljem
200 g sira gaude(sitno ribanog)
200 g spinata ( smrznutog)
1 jaje

Postupak izrade:
Spinat odmrznite i pomijesajte s jajetom. Dobivenu masu izlijte na protvan koji ste prethodno oblozili papirom za pecenje. Na smjesu od spinata stavite ribani sir. Sve skupa stavite u penicu na na 200 stupnjeva oko 15-20 minuta,tocnije dok vam sir ne dobije zlatno smedu boju.

Izvadite iz pecnice i ostavite da se potpuno ohladi.Kada je ohladeno namazete sirnim namazom i poslazete losos po cijeloj povrsini.
Kada ste sozili urolajte u roladu i sve zamotajte alufolijom i ostavite u hladnjaku 8 sati.

Nema komentara:

Objavi komentar